2010. augusztus 4., szerda

Táborozás

Igaz már szombat este óta otthon vagyok. Valahogy nem volt kedvem ide írni, most se nagyon van, most kicsit olyan unalmas pillanataim vannak, olyan semmihez-nincs-kedvem időszak.
Kis beszámoló az én részemről :)
Mollyval részt vettünk a 2010-es agility táborban amelyet Szarvason rendeztek meg. 
Július 24-én reggel fél négykor indultunk útnak és elég csúnya idő kapott el bennünket azért csak reggel háromnegyed 11-re értünk a táborba, bár míg magát a helyet megtaláltak eltelt vagy fél óra :).

Szuper volt, tetszett a tábor. Jó néhány embert megismerhettem élőben, akiről ez idáig csak neten tudtam meg valamit.  
Bár jó pár napig elég szar idő volt, esett és minden csupa sár meg víz volt így sokszor volt, hogy elmaradoztak az edzések és szinte semmi program nem volt (bár szó ami szó én elég kevés dologban vettem részt). Végülis aztán Mollyval is beálltam hopszizni, megtanultunk kúszózni, zsákoskúszozni. Ezekbe eleinte be sem akart menni, még kajáért sem, meg úgy sem, hogy én bent feküdtem a kutyapisissáros kúszóban így a kicsi kúszóval kellett kezdeni, amibe aztán annyira beleszerelmesedett, hogy az folyton aztán az összes kúszóba bemászott, szombaton még beálltunk csak úgy hasracsapásból a kezdő versenybe, aminek persze kizárás lett a vége, mivel nem voltam pályabejáráson és a kevés akadályból még így is kihagytam egyet, de Molly nagyon ügyes és figyelt rám végig, bár kissé furán ugrált olyan négylábasan, de azt hiszem első és egyben utolsó agility-versenyünknek megteszi. 
 
Sokat fürdött és nagyon kibírhatatlanul szófogadatlan volt Annyira be volt zsongva az emberektől és a sok kutyától, hogy mindenkihez oda akart menni hízelegni, játszani.. például a szobatársam Márli nevű goldenjére egésznap rá volt kattanva és folyton játszani akart, meg másik lány Vandájával is játszott volna. Ha lefektettem magam alá a széknél akkor már a másik percben az volt, hogy már a szomszéd szék alatt próbált a kutyákhoz odajutni. Volt egy kisebb összetűzése egy malinois-val, vagyis a mali odacsípett neki csak úgy minden nélkül, 2 napig félt tőlük utána már morgott meg ugatott a malikra, persze csak tisztes távolságból.

Nagyon ki volt fáradva minden este, még könyörögni sem kellett neki, hogy vacsizzon és elaludjon persze éjszaka néha elviselhetetlen volt, mert neki állt a szobatársaknak hízelegni meg a farkával csapkodni a faház falát. Szóval az éjszakák néha kegyetlenül teltek (látszik, hogy nem szoba kutya (: ).

Mindent egybevetve megérte elmenni pár szempontot letekintve, mint a hiányos programok, a szar idő és sok alvás :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése