2014. augusztus 14., csütörtök

II. Éjszakai Dog Dancing Bajnokság

Háát igen. Dog dancing versenyen vettünk részt. De most nem Jovi volt a versenyző, hanem - dobpergés - Móka kutya. Igen-igen.
Sosem gondoltam, hogy Mókucival benevezünk egyszer valaha is dog dancing versenyre. Jó egyszer beneveztünk, de akkor az egészségi állapota nem engedte a dolgot. Na lényeg, a lényeg.


Augusztus 9-én Ráckevén rendezték meg idén is, a II. Éjszakai DD Bajnokságot. Sokáig hezitáltam, nevezni, nem nevezni. De egyszer csak beindult az ihlet, és kitaláltam egy kűrt, kipróbáltam Mókuval. Láss csodát, ment minden szépen. Június elején elküldtem a nevezést. Győri barátném Tóth Niki volt olyan kedves, és átutalta nekünk a verseny nevezési díját, mert én nem tudtam a számlánkról Magyarországra utalni.
Szerveződtek a dolgok, lett négy útitársunk Tóth Niki és Arcus, valamint Telekes Zsuzsi és Armon a red közép uszkár személyében. Nikiék hivatalos I. osztályba neveztek, Zsuzsiék meg látogatók voltak, ismerkedni a DD-val. Én Mollyt hobbi osztályba neveztem be, hogy fokozatosan megszokja.
9. egy szombati nap volt, én délután 1-kor indultam el otthonról, tankoltam, váltottam forintot és vettem autópálya matricát. Győrben megálltam Zsuzskáékért, majd Ikrényben Nikiékért. Az autóba kissé nehézkes volt a bepakolás, de megoldottuk. Eztán felkerekedtünk, az M1-es autópályán mentünk, hogy minél hamarabb odaérhessünk. Az utat a GPS mutatta, hááát izéé. A drága elvitt minket, csak épp nem arra, amerre gondoltam. Elértük Ercsit, kiírta a cél már csak 9 km. Nagyon örültünk, hogy jajj mindjárt ott vagyunk. Nem voltunk :D. Utunkat szelte a Duna, amilyen egy darab híd nem volt, fogalmunk sem volt merre tovább, hogyan. Megkérdeztük a helyieket, hogy lehet átjutni, a válasz - komppal.
A komp jött is, de sajna jó fél órát próbált kikötni. Rajtunk eluralkodott a pánik, hogy most mi lesz, nem érünk oda. Igaz másfél órás késéssel, de végül elértük a célunkat.

Kipakoltunk, addigra elkezdődött a trükkverseny. Találkoztunk csomó ismerőssel. Nagyon jó hangulatú verseny volt, és elég gyorsan is haladt. A hobbi osztály 11 óra körül kezdték el. Mi Mókuccal a 4. voltunk. Előtte felvettem a "jelmezem" és bemelegítettem Mókuct. A ringbe lépéskor, hát láttam kiskutyámon, hogy kicsit megzuhant. Mikor intettem, hogy indulhat  a zene, láttam már, hogy nem lesz teljesen rendbe. Molly belassult, zavarodott volt. Szerintem zavarta a lekerített rész, a hangos zene és a reflektorok is. Nem baj. Ennek ellenére csinálta amit mondtam neki, figyelmes volt és pontos. A közepénél teljesen kiesett a kűr folytatása, így improvizálnom kellett. Vártam a végét, kicsit sem voltam ám ideges, ááh hol. :D
A végén megtapsoltak minket és a zsűri szóban értékelte. Kiemelték, hogy Móka nagyon ügye és pontos, és ötletes volt a kűr témája. A pórázra rápacsizás is kifejezetten bejött nekik. A negatívum, figyeljek jobban a mozgásomra. Háát na, otthon pedig direkt úgy gyakoroltam, hogy szép táncos mozdulataim legyenek. Itt ez kimaradt, na fene. :D.
Az eredményhirdetésnél kaptunk egy Josera ajándékcsomagot, és egy értékelőlapot - melyben egyes részekre rendkívülit kaptunk, valahol nagyon jót (de az előbbi volt többségben).

Itt pedig a videónk :)

Én nagyon jól éreztem magam. Úgy volt ott alszunk, de aztán 2 óra tájban hazaindultunk, előtte persze visszarakodás a kocsiba, és Nikinek hála egy kis kávézás.
Ami fontos magamnak megjegyzés, ha két kutyával megyek valahová, okvetlen kell vigyek boxot. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése