2010. május 16., vasárnap

Gyógyulgatás.... meg betegeskedés

Na nekem lement a ballagás és a szerenád is... hát mit ne mondjak :) Fergeteges volt, széténekeltem a torkom elég szépen, alig bírtam beszélni már estére, utána még a tanároknak is énekelni. Eléggé kivitte belőlem a szuflát. Ráadásképp még összeszedtem egy jó kis légcsőgyulladást is+ fejfájás és fülfájás meghintve egy kis náthával, mert anélkül nem az igazi.
A munkában is szétszednek, nem is szeretem nagyon, de hát más választásom eddig nagyon nincs.

Molly lába szépen javul. Fokozatosan kezdtem el neki terhelni, arra is figyelek, hogy most a mozgásához képest ne kapjon olyan energiadús tápot, és  legfőképp nem sokat. Nem is látni rajta, hogy hízott volna vagy valami. Már kimerem vinni a hátsó kertbe olyan fél órácskákra, mivel látom már nem biceg, nem sántít és azért meri használni. Persze látszik, hogy a sérült lábbal óvatosabban bánik.

Szegényem futna már,melyik nap is mikor kiengedtem a házból, hogy elvégezze a kisebb-nagyobb dolgát a frizbivel a szájában jött az ajtóhoz és hiába hívtam nem jött be, csak ült kérlelő szemekkel a teraszon és engem pedig majdnem elkapott a sírás, szegénykémnek nagyon hiányzik a játék. Gondolkodtam rajta, hogy elhozom hozzánk valamilyek játszópajtást. De inkább letettem róla, mert tudom mi lenne annak a vége....
bunyó.... BuNYó...BUNYÓÓÓÓ...

Az pedig rontana a lába helyzeten, amit ugyebár nem akarok. A kisciccekkel engedem játszani. Nagyon szereti őket és a macsok teljesen kutyakompatibilisek, csak nehogy aztán ha gazdinál csavargósra veszik az irányt egy kutya által járjának pórul. Bár lehet van nekik azért ennyi eszük. A faházba már gond nélkül bemásznak maguktól is. A famászsát is kipróbálta a drága Mimóza, persze aztán hangos nyervogás közepette nekem kellett "megmentenem". Féregtelenítve lettek és persze be is lettek oltva. És mindhárman kaptak egy-egy csengettyűs nyakörvet. Nagyon viccesen néznek ki bennük :D. Ez csak úgy szórakozásképp lett rájuk rakva, mivel játszanak, próbálják magukról és a tesókról leszedni. Vadásznak egymásra és a mami farkára. Egy egérésző dinasztia újabb nemzetsége van kialakulóban :).

Mostanában nagyon rossz az idő errefelé. Ennek is tudható be a lebetegedésem. Május közepe van és fűteni kell? :O Hát ez sem normális.
Majd valamikor megint jelentkezem, de nem nagyon van időm. Már csak egy hét és szóbeli érettségi, addig már biztosan nem jelentkezem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése