2010. július 17., szombat

Csupa móka és kacagás...


Kint jártunk ma kétszer is víznél, reggel csak egy gyors fél óra pancsizás, és délután pedig ki az erőmű alá a Dunához. Már teljesen lent van a víz, így a part teljesen bejárható volt :). 
Szeretem, kissé olyan tengeri-fíling:
homokos part,
a vízben kavicsos,
és ha belemész a vízben, mindenféle élőlények mászkálnak el melletted, jelen esetben valami kis rákszerű élőlények amik kegyetlenül csíptek. Akárhányszor kimentem a partra, megjegyzem teljesen belesüllyedtem a kavics rengetegbe :D, folyton csüngött rajtam egy. De ez kibírható. Egyetlen egy szúnyog sem volt a közelben, királyság.
A víz nagyon király volt, kár, hogy nem szép tiszta, tán még úszni is mernék benne. Persze ez a tökéletes kis hely, sem lehet mentes az emberi "intelligenciától".

Ott volt egy család, az apa horgászott a felesége meg kislánya a parton szórakoztak, aztán odajöttek, hogy szabad-e a kutyust megsimogatni meg, hogy nem-e bánt.
Mondja a nőci most szeretnének kutyust venni, és nem-e tudok valami kedves fajtát, mondom itt van-e ni előttük a golden, hogy igen és nem lesznek kölykei kérdi a nőci, mondom nehezen a kutyus ugyanis ivartalanítva van... erre felkapja a a gyerekét és tovább állt, de előtte jól odavágta nekem, hogy micsoda szadisták vagyunk szegény kutya, blablabla.  Én csak nevettem ő meg éljen bután és tudatlanul, nem érdekel. :)
A csúcspont Molly iszappakolása, nagyon büdi volt és a legjobb mikor jól megrázta magát és mi is csupa iszaposak lettünk :D.

Kár, hogy van kötelesség is, és nem csak szórakozás. Ezért másfél óra elteltével sajna haza kellett jönni, pedig még most is eltudnék ott ücsörögni. Hallgatni a Duna hullámzása, tücsök ciripelést, madárdalt, egyszerűen tökéletes. :)





(bocsi a vidi és képek minőségéért, de csak telefon volt nálam, azt nem féltem belevinni a vízbe )

 A pancsi összeállítás :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése