2012. január 21., szombat

Redva

Hát fúj, komolyan kezd már az agyamra mászni a természet, meg ez a fránya időjárás. Tegnapelőtt szakadó eső egész áldott nap. Oké-rendbe kibírjuk, még sétáltunk is Mókával egy két órát a faluban a szakadó esőben. Büdöske persze élvezte minden ízében, belerohanni a pocsolyába, érezni a sárt a mancsa alatt,  még jobb esetben érezni a sárt a hátán és fején. De legalább az eső lemosta róla. Viszont csontig ázott az egész kutya, a hajszárítót nem szereti, az kifújva, hová tegyem a parkettás lakásban? A csempe meg hideg soha nem száradna meg. Hát végül is az előszoba lett, maximumra felhúzott radiátorral és paplan a kutyára fent-lent.
Péntek egész nap beborulva. Minden csupa sár, mert hát előző nap egész nap öntözték a földecskét az esőcseppek, sőt még éjszaka is. Így a péntek este. Most fürdessek kutyát, mert tiszta redvás és sáros? Arról nem beszélve az egész lakást végig koszolta, mert mikor behoztuk nem bírt a seggén maradni. Igen a kisasszonynak mindig akkor jut az eszébe hízelegni, a frissen mosott ruháknak neki dörgölőzni, a fehér falnak enyhe vizes-sáros színt kölcsönözni, valamint az ülőt is maszatolgatni- úgy is olyan unalmas színű, amikor nem a legmegfelelőbb.

Mai nap? Szél és napsütés. Már örültem, hogy hurrá felszárad a sár, a pocsolyák, kicsit rendezettebben tudunk kimenni. Erre fel mikor 4-kor elindultunk, fél óra múlva óriási zuhé. Mindketten olyan vizesek lettünk, mint annak a rendje, a hajamból tudtam volna csavarni a vizet ja és csak az őszi kabátom volt rajtam, mivel nem is volt hideg. Késő este itt ülve már kapar a torkom egyébként, de lényegtelen. 6 óra után hazaértünk. Egyszer csak anyukám mondja, el kellene menned öcsédért szakad a hó. WTF?? Kinézek az ablakon és tényleg minden tiszta fehér, boldogság, de jó legalább hó lesz. Oké elindultam, befutottam öcsémért, helló itt vagyok. Hazafele meg már szakad az eső. Komolyan már lassan nem tudom hová tegyem ezt. Ilyen béna időjárással még sosem találkoztam egy tél folyamán sem. Nincs tartós hideg, se tartós hóesés, de még tartós eső és tartós napsütés és szeles idő sem. Valahogy az összesnek az egyvelege. A mai napra mindből jutott.
Redvaa ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése