2012. január 1., vasárnap

Új s mégis a régi, avagy az év utolsó és első napja

Hát igen ez is elérkezett, a 2012-es év, én mégis a 2013-at várom, hogy miért is? Hát az titok. De ezúton szeretnék mindenkinek:
Boldog és sikeres Új Esztendőt, szebbet és jobbat mint amilyen a 2011-es év volt!

A tegnapi december 31. napunkat egy évzáró sétával zártuk. Szikrázó napsütés, meleg akár egy kellemes kora tavaszi délutánon. Nem épp télies. Hiányzik is már a hó. A sugarak csak úgy csalogattak minket a természetbe így Sámuelt és Móka felnyalábolva a nyakunkba vettük az erőmű és a Duna környékét.




A Szőke hát boldog-boldog volt. Fel-le futkosott, hisz már régen voltunk természetben. Javarészt csak a faluban sétáltunk az elmúlt hetekben, mert minden csupa lacsant és sár és dagonya. 

Ez mondjuk eléggé meglátszott a viselkedésén, mert teljesen szét volt esve ami a figyelmet és fegyelmet illeti. Megjátszotta a szelektív hallású kutyukát. Hát ebből is látszik, hogy mostanában kicsit több volt megengedve neki, mindannyiunk részéről. Elkanászodott a gyerek, de majd megtanítom én kesztyűbe dudálni, az én fejemen nem fog táncolni. Ami ezt illeti, mostanában egyre több kutyával akar folyton dominázni, ami az útjába kerül jól lemorogja, és saját magát nem engedi, hogy megszagolják. De őt bárki. Kissé uralkodóbb lett, a játékait védi más kutyákkal szemben, sőt más kutyák játékait is. Eszetlen állat.

És ami az új évet illeti? Természetesen nekem is mint sok mindenki másnak vannak kívánságaim, fogadalmaim ezzel kapcsolatban. De csak olyanok, amik valóban megvalósíthatóak és csakis rajtam állnak. Néhány fontosabbat közzé is tennék itt ha nem gond és valakit érdekel :).
Nagyon szeretnék a suliban a legjobbat nyújtani, ami csak tőlem telik.
Bár kilóval kevesebb jó volna, nem is kinézet miatt, hanem azt hiszem jobban érezném magam tőlem, kicsivel több önbizalom.
Gyarapítani a tudástáram a fényképezés témában, és Samukát többet és sokkal tudatosabban használni, mint eddig.
Szeretnék Momóval sokkal több helyre, akcióra, eseményre eljutni és mélyíteni ezáltal a kapcsolatunkat.
- Tán erre már az is jó lesz, hogy amint melegedik és tavaszodik irány Győr és az agility pálya, és az edzések, amolyan szórakozás és gazdi felkészítése a jövőre; gyanánt.
És végül de nem utolsósorban, kimondottan erre a napra tartogattam, hogy megosztjak, amire már kissé hosszabb ideje készülök (közel 5 éve komolyan elhatározva).
Az idei év egy változást tartogat falka ügyben. Hosszú évek óta vágyam egy kimondott fajta. Még hozzá egy terelő pásztorkutya, a border collie. És egész pontosan ez úgy néz ki idén végre valósággá válik. És vele már tényleg tudatosan szeretnék dolgozni, mindent pontosan és jól felépíteni, és amit Mollcsánál elrontottam igyekezni kiküszöbölni.
Hogy ki lesz az? Mikor érkezik? Lány-fiú? És honnét? Nos ez még a csillagokban, vagyis csak az érkezés dátuma, többi a fejemben van. De idén már mindenképp együtt töltjük a Karácsonyt és mindenféle ünnepet.
És miért pont a border? Mi is a célom vele?
A borderek hosszú ideje elvarázsolnak, már Mollcsa előtt is azt szeretettem volna, de nem éreztem eléggé felkészültnek magam hozzá. Nem fogom itt ecsetelni, hogy estem szerelembe a fajtával, de az utóbbi évek nagy része azzal telt, hogy tanulgattam, odafigyeltem, kérdeztem és érdeklődtöm milyenek is ők. És egyre ahogy előre haladtunk az éreztem, igen jól választottam. És nem az okossága és kinézete az ami megfogott. Eddig akárhányukat megismertem, egytől egyig lenyűgözött. Tiszta már függővé váltam. És ha már border, akkor aktív élet. Tetszik a frisbee, és az agility tehát adottan akkor irány a pálya. És várni fogom, mit tartogat a jövő.
Állunk elébe, Mókával és a leendő új családtagunkkal, barátunkkal. Igaz Molly? :) VUFF :D.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése