2013. október 6., vasárnap

Lökött kutya fura dolga

Jovi megint egy évvel ezelőtti szinten van bizonyos dolgokban.
Nem tudom mi lelte, de már egy hete reggelente ha kiküldöm őket laposkúszik az udvarban, vagy a kutyaházban sunyul. Aztán ha rájön az öt perc, mint az eszement neki fut az teraszajtónak, kaparja és sír... aztán előre megy a bejárati ajtóhoz. Ott is ugyanez, csak ott még megrágja a kilincset, tegnapelőtt meg bement a kiskertben a ház elejénél és lerángatta az én ablakomból meg anyuékából a nagy cserepes virágokat, valamint anyuék ablakának az alumínium albakszegélyét szétlyuggatta. Nem értem, mi baja...

A szomszéd tyúkjai és pulykái hangoskodnak reggel, esélyes attól, mert a tyúkoktól eddig is félt (ötletem nincs miért, kitudja az előző gazdájánál volt-e valami negatív tapasztala velük). Na de ennyire, ilyet max akkor csinál, ha vihar van.
Amúgy eddig mindenben azt praktizáltam, amitől félt, hogy belekényszerítettem, amíg rá nem jött, okés a gazdi nem enged muszáj megbékélnem vele, még ha nem igazán tetszik. A tyúkokkal is csináltam már, fogtam és elvittem mamámhoz és bevágtam magammal, Mollyval (aki imádja a tyúkokat) együtt a tyúkok udvarrészére de neki sokat nem használt, annyit értem el, hogy 2 órával utána is remegett mint a kocsonya. Tehát a sokk terápia, valamint a magabiztos fellépés ebben az esetben nem jött.
Mivel most én is beteg vagyok, kicsit sem tudok teljesen rákoncentrálni az állatra.

Na de hát Jovi, az Jovi. Mit is várok :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése