2010. április 9., péntek

Csak úgy...

Unalom volt ma köbön, mivel ma otthon maradtam, nem mentem suliba mert Mollyval itthon maradtam felügyelet gyanánt. Úgy volt, hogy ma megyünk varrat szedésre, de mivel eléggé begyulladt neki a doki nem szedte ki a varratot, de adott kenőcsöt, hogy hétvégén kenjem neki és majd hétfőn vigyem vissza. Pedig nem is nyalogatta, mert figyelve van a nap 24 órájában ( na jó éjjel nem, de akkor meg alszik az tutira biztos.). Szóval a hétvégén lefújva ismét az agility, maximum csak elmegyünk a bemutatóra és nézelődünk, szocializációnak mindenképp jó lesz.

A dokin kívül sehol nem voltunk, csak otthon és kopasztottam a kutyát, hát kín szenvedés vele, mert nem bír a fenekén maradni, a szoknyájánál meg a farkánál utálja ha fésülöm pedig ott van a legtöbb szőr. Meg persze ő kegyelme nem tud fél percig úgy ülni, hogy nincs simogatva, bököd a fejével, ha meg a fésűt meglátja akkor, nyúlcipő fel és uzsgyi a gazdi elől.

Fényképeztem is egy keveset, mert ma végre már nem volt sáros az udvar, így lehetett elég könnyen hasalni, meg mindenféle pózt felvenni. Most igen rákaptam a dologra, de lehet csak az unalom miatt.
Úgy látszik kezdek végre révbe érni a dolgokkal a másik négylábút illetően. Meg van honnét szeretnék, és ha csak pár éven belül is sikerül, de megfogja nekem érni. Már csak a végleges leegyezés és információ csere szükséges hozzá... jah és persze pénz-pénz-pénz. :) (de az manapság mihez nem kell)

Néhány kép a mai napról:

2 megjegyzés:

  1. Nagyon megszépült a Molly kutya! Szép igy a bundája, nem göndör, mint egy kuvaszé. Majd csinálsz nekem egy standard képet róla? :) szép, szép, szép :)

    VálaszTörlés
  2. Hát most kifejezetten nekem is tetszik, bár a bunda lehetne kissé összeállóbb, de majd ha teljesen levedlett akkor már meglesz szerintem. Amúgy köszi :) Igen megpróbálom valamit összehozni, már próbálkoztam a beállítással:)

    VálaszTörlés