2011. február 13., vasárnap

Edzsi-Edzsi-Edzsiliti? :D

... meg néhány trükk, a tárból :)




Nos megnéztem már párszor és mások tanácsára és saját véleményemre is alapozva, szerintem a szlalomunk egész jó már :), már csak a beküldésre kell figyelni, mert nagyon sokszor rám hagyatkozik és magára nem figyel, tőlem várja a megoldást, holott megy neki enélkül is, csak erősíteni kell a tudatát :). Aztán az akadályok. Messzebb egymástól olyan 5-7 méterre, mert nincs ideje felgyorsulni semmit sem, veszít a lendületből és én sem tudok időben reagálni, mert túl kicsi a tér... tehát mindenképp tereprendezés.

Tanuljuk a zónát keményen :). De ez minden csak úgy házi-otthon szórakozásra, Mollyval nem lehetnek, meg nincsenek is terveim ilyen téren (majd ha egyszer végre sikerül az új kiskutya projektem, az otthoniak stagnálnak véleményben, de szerintem beletörődnének, csak nekem is bizonyítanom kell ilyen téren). Azt hiszem Móka ebedlivel, kezd2nk újra jó irányba haladni, most már csak kell követnünk az alagút végén levő fényt, amit ha nem is fog sikerülni gyorsan-gyorsan elérni... De ahogy azt mondani szokás:

Lassan járj, tovább érsz!


Így talán mi is tovább érhetünk. Türelmesnek kell lennem, kontrollálni magam. Természetbélileg kapkodós típus vagyok, és nagyon-nagyon türelmetlen, tehát nekem fog kellenem még nagyon sokat változtatnom. De Móka ebem erőt ad hozzá, és én bízom benne, hogy menni fog :).

2 megjegyzés:

  1. Hú, az utolsó bekezdésed teljesen igaz rám is, a türelmetlenség és a kapkodás:) Legalább valakiért megéri változni! Jó lett a videó, mindig tök jó zenéket találsz hozzá:) Nagyon szép a szlalomja, főleg mikor szemből látszik, hogy siklik a rudak között!

    VálaszTörlés
  2. örülök, hogy akkor nem vagyok egyedül ilyen típus :), de te is nagyon jól gyűröd le, én úgy látom :D. Igyekszem, van, hogy 3-4 fajta zenét is berakok alá mi is illik :). Igen a szlalom az elég szépen megy már neki, de nyüstöltem is neki eleget-eleget. :) DE még mindig én vagyok a lassító rugó a késői jelzésekkel, szegény ebem. :)

    VálaszTörlés