2011. február 19., szombat

Sár és dagonya... és a nyelves csók :D

Délelőtt voltunk kint agilityzni, egy keveset éééés sikerrel mondom, hogy legalább már kezdem felfogni ezeket a vezetési technikákat (bocsánat a magyar nevek még mindig nem mennek), főleg inkább ma a blind cross-t gyakorolgattuk. Móka szépen veszi a jeleket, nagyon könnyen rávezethető az akadályra, ha nem ugorja meg és elfut mellette:
  1. vagy a macskák pofátlankodnak épp
  2. későn mutatom neki, hogy akadály van ott :).
Tehát ezen a szinten teljes siker. Eztán eljátszotta a teszthalottat, szóltam neki, odamentem mellé de csak ki volt terülve az udvaron. Nagyon megijedtem, megremegtettem egy kicsit, aztán olyan bunkón nézett rám, hogy  mit merem én felzavarni az álmából. Nahááát :O.

Aztán délután sétá Gyuszival és gazdijaival és az én legyilkolásom :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése