2010. június 19., szombat

Amikor az ész elvész ...



Na ezen a képen ami van víz (belvíz amúgy) 2 nap alatt esett, csak egy kisebb tócsa volt itt pár napja, akkor még az úton átlehetett menni, most meg ilyen nagy lett. Kisebb tavacska :P. Amiben én végig gázoltam  visszafele. A közepén majdnem hogy derékig ért a víz, már csak a szélétől 2-3 méterre a térdemnél volt a víz. Félelmetes mit tud 2 nap esőzés okozni. Hát látszik a természet nagy Úr és kiszámíthatatlan. Mondjuk itt nálunk elég hamar megreked a víz mert a talajvíz egyes helyeken akár már 5-6 méterre is megtalálható a felszín alatt. Bicajjal mentünk ki az ebbel, mivel gondoltam kicsit átfuttatom őt, meg a sáron úton nem akartam végig caflatni a végén már mindegy volt :p. Kiértünk a leshez, onnét a búzatáblán keresztül szoktunk átmenni a traktor útján, na már most ott a fentebb belinkelt kép fogadott három helyen ( a képen látható a legnagyobb tavacska), mondom kerüljük meg kicsit többet tolom majd a bicajt-mert felszállni lehetetlen volt, elsüppedt - mentünk hát, egyszer csak nem bírtam megmozdítani a bicajt. A kerekek és a sárhányó közé beragadt egy csomó sár így cipelhettem a kezemben az amúgy se könnyű bicajt, immár jó pár kiló sárral együtt. Visszafele már nem izgatott, fogtam magam és átcaflattam rajta, sokkal könnyebb volt rajta keresztül menni és még a bicajt is átmosta. Molly-t nem mondom, ő amúgyis gázolt benne odafele is, szereti a vizet, van köze a retrieverekhez :D.
Aztán a kiérés után jött a szokásos Motyó megbolondul, hozza a botot és már a vízben is :D. :Szorgosan mindent apportírozott a ki a vízből amit az áramlat vitt magával: nádat, műanyag üveget, ágakat, hínárt, még majdnem hattyút is. Ha az oda nem kapott volna neki, direkt is nem hívtam el onnét, tudtam, hogy a hattyú nem tudja annyira bántani, és legalább megtanulja, hogy nem mindent vadászunk le, ami él és mozog és még hápog is xD. Amint megtörtén a találkozás iszkiri ki a vízből ís mögém bújt és nézett fel rám nagy kérlelő szemekkel: Gazdi vééédjél meg a csúnya fehér nagymadártól! Léééécccciii!!! :D

Íme a tettes hattyú :) 




















És az apportmán kutyám, aki Greenpeace aktivista is lehetne, mert tisztította a vizet, a parton és fent is ami szemét a szájába vette és futott.
Egyszóval amit a pofa elbírt az minden belekerült, a még a pulcsimat is majdnem lelopta a derekamról a szemtelen Mollyka.  Mivel mostmár tényleg valóban úszik és tényleg valóban mindent visszahoz nem kételkedem a retriever vérben soha többé :).

 Meg még sok mindent csinált búzában, kukoricában futott, szépen nézett, rám ült, első hívásra visszafutott. Nagyon jó kis séta volt, én nagyon élveztem :) És szerintem Motyóka :D.

És a egy jelszó: Balra néz (és akkor balra is néz :D)

2 megjegyzés:

  1. Hát ez kész!! :)) látom a lököttség nálatok is jó nagy százalékban megtalálható :)) mindig igy van az elején az ember,aztán meg csak megteszi,amit sokan nem tennének meg, aztán meg már úgy is mindegy!! igaz? :D
    ügyeske Mollycska. Jó érzés büszkésznek lenni rá. igaz???? :D ugye?:D

    VálaszTörlés
  2. Igen-igen-igen :D:D:D És még végre arra is rájöttem, hogy lehet olyan külön füleket betenni, angolra kellett átállítanom a nyelvet xD :D Magyarul semmi :P

    VálaszTörlés