2010. június 11., péntek

Szép idő, gyönyörű idő :).... de rohadt meleg -.-


Hát vártam már a jó időket meg a szép időt meg mindent, na de ennyire nem gondoltam volna. Minden percben vetkőznék, pedig néha már nincs is mit :P

Molly is egész nap csak alszik, meg alszik, meg alszik, meg pihen és alszik. Behozom a házba akkor a strandlabdával játszunk. Dobálom neki ő meg vissza böki a levegőben az orrával. Nagyon mókás, esténként szúnyoginvázió mindenhol ezért agi hátul, tehát futkosás ezerrel. Élvezzük a nyarat nagyon jó kedvem van :D

Ma pancsoltunk ismét a patakban, meg a falut róttuk. Póráz nélkül mentünk az egész falun és az ebem olyan szépen jött mellettem. Ha megálltam ő is megállt és nézett rám és várta mit mondok. Olyan okos volt. Szeretem, imádom egyre és egyre jobban :). Olyannyira figyel rám, néha már sok is a figyelem úgy érzem, de nem nem tudok vele betelni, még néha zavaró is egy kicsit, hogy folyton megy a puszi-pacsi. Majd leszoktattom róla, hogy csak akkor van simi meg pacsi-puszi amikor én hívom őt, egyenlőre élvezem :).

Kimentünk a búzatáblákra is egy kicsit fényképezni, meg találkoztunk Betyárral a kan magyar vizslával. De róla majd holnap beszámolok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése