2010. június 2., szerda

Juhujjj, de kifáradtam 2 órája yorkietenyésztőket hívogattam, beszélgettem velük meg magyaráztam a barátnőmnek miért is fontos a TK, nagyon hatásos voltam, komolyan mondom csak úgy itta a szavaim.

Az előbb ment el, két találkát szerveztem neki tenyésztőkhöz, akik tényleg a normál kategóriába tartoznak és a csaj most már szentül meg van győzve, hogy a TK-s kutya nem a sznobság miatt létezik, hanem mert bizonyítékot nyújt arról, hogy a kutyája fajtatiszta és az egészségi állapota ellenörzött a szülők eredményei alapján. Nagyon remélem ezuttál tényleg hatásos voltam és nem lesz az mint legutóbb :S

A lány aki törzskönyves bichont akart, egy szaporított bordert kapott, akit 5 és fél hetesen hozott el az apja, szerencsére a kutya eddig makk egészséges, de én nagyon szarul érzem magam, mett felesleges volt a szájkoptatás :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése