2010. június 20., vasárnap

Fáradhatatlan éjszaka :D

Nem tudtam aludni az éjjel ezért hajnali kettőkor kimentem az udvarra és mivel Móka is fent volt és jött oda hozzám ezért befutottam a házba és gyorsan felöltöztem.
Kimentünk sétálni hajnali két órakor  és hááát nem épp volt egy unalmas séta. Vagy három-négy részeg fazonnal találkoztunk, mindegyik nagyszájúskodott meg hőbörögtek, de nem nagyon hatott meg, találkoztam már nem egyszer ezekkel. Csak a vicc kedvéért  mondom Mollynak "Csípd meg, gyerünk kapd el! " ( van egy kéztartásom amire Molly elkezd vicsorogni felhúzza az orrát és mutogatja a fogait, de ez amúgy neki csak játék, amikor játszunk mindig ezt csinálom vele, de csak nekem csinálja :)  ). Na eztán már nem volt olyan nagy a szájuk a tagoknak.
Sikeresen megúsztam a patakban, tehát csurom víz lettem az éjjel is és nem csak napközben.
Majdnem elvágott egy autó, amikor futottunk át az úton és az meg a kanyarból jött. Ráadásként az autóban ült az unokatesóm is, micsoda szégyen volt xD.
Úgy négy óra, öt óra közt értünk haza és reggel hétkor már keltem ment mentünk ebbel kutyasuliba játszani, Motyó és én is egy helyben elaludtunk. :D

Valami képek is vannak, de setétben nem sokat ért a gép :P

Egy gyökér :D



2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Cserónak vagyok a gazdija (www.cseroka.blogspot.com)és szeretném megkérdezni, hogy hogyan csináltál menüt?

    VálaszTörlés
  2. Szia :)

    Ott ahol szoktál új bejegyzéseket csinálni ott az író ablak felett van ilyen választás lehetőség ilyen menűpontok vannak ott:

    Bejegyzések szerkesztése
    Oldalak szerkesztése
    Megjegyzésmoderálás
    És az oldalak szerkesztésére kell rámenni :)
    Remélem tudtam segíteni

    VálaszTörlés