2010. június 10., csütörtök

Egy kis malackodás :D

Kint voltunk a megáradt Dunánál, ami már kissé azért le van apadva, de még így is elég magas, tehát a part teljesen el van tƒűnve. Találtunk egy részt, ahol a vissza húzodott víz helyén egy óriási sártenger van. Hát drága ebemnek mi volt az első... NA MI!?

Hát persze rohanás bele és jól meghemperegni, levettem a cipőm, utána mentem, hát.. izé jó seggre vágódtam a kutya meg rámugrott. Tiszta mocskosak lettünk, aztán meg a jéghideg Dunába próbáltunk lemosakodni, ne kelljen sárosan beülni az autóba. De Molly az istenért sem akart úszni... Nem tudom miért hiába dobtam a botot, bátorítottam... semmi csak meredt maga előt, kínban, látszoot, hogy úszna a botért, de valamiért becsinált. Egyszerűen nem tudom mi lelte. mostanában csak a patakban is a víz szélén addig megy bele míg leér a lába, tovább nem :S.

Fogalmam sincs mi lelte, nem löktem bele vízbe, vagy valami hasonló. Egyszerűen tanácstalan vagyok, vagy lehet ez most valami újabb hóbortja amit idővel megun. Na majd kiderül :P.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése