2010. február 26., péntek

Egy kis játék és mocsok

*
*
*
Tegnap is, és ma is nálunk volt este a labi-lány Jenny. Mollyval nagyon jót játszottak, bár először Jenny, jó vadászkutyához híven végig szimatolt minden... ORRAL SZIGORÚAN LENT... jelmondattal.
Miután a terület felfedezte meg is indult az önfeledt játék, aminek persze simán az lett a vége: Molly alul Jenny felül. És két kutya egymás hegyet az udvarunk legmocskosabb részén, és hát pont a hosszúszőrű van mindig alul és pont a mai napon csutakoltam és fésültem ki szépre a bundát. Na pont ilyenkor kell bekoszolni magunkat.
Végülis aztán én is egy sár lettem, de a lényeg, hogy a lányok, jól érezték magukat és ez a legfontosabb! :)


 

Meg két fénykép késő délutánról


Jah és a végére egy kis újdonság:
Ha minden igaz, jövőre megnő a családom létszáma méghozzá egy kis négylábú személyében. Már csak azt kell elérnem, hogy össze keressem az ahhoz szükséges eszközöket, hogy valóban megérkezhessen. Ha ki és mi ő és honnét azt még nem árulom el, majd ha teljesen biztos már a DOLOG, akkor újra hallatok róla. ( kerek 8 éve vágytam rá, nem is kevesebb ideje).

2 megjegyzés:

  1. Hu nagyon szep a blogod minden eliseresem:) en is allatimadoo vagyok:X es en is blogolok,csak igy tovabb.nagyon szep:*

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen a dícsérő szavakat és jókívánságokat, átrobogok hozzád és megleslek :)

    VálaszTörlés