2010. február 10., szerda

Unaloműzés... meg a régi dolgoktól nehéz elszakadni, de mindig jönnek újak

Mivel ma egész rövid napom volt a suliba eléggé hamar haza értem, de úgy különösebb dolgom nem volt, így hát neki álltam az eget fényképezni, ami eléggé szép felhős volt. Kissé olyan bárányos, bár mondjuk én hajlamos vagyok mindenben bárányt látni (talán túl sok van belőlük a szobámban), szóval ráfogom "szobai ártalom" :P. Meg rajzolgattam az osztálytársaim emlékkönyveibe, de mint ahogy mindig mindegyikbe teljesen már karakter3 rajzot sikerült. Sose tudok egyazon stílusban gondolkodni, de hát ez van. Aztán pedig képeket szerkesztgettem, aminek ez lett a vége:




A mai sétával egybekötöttem valami jó kis hely keresését, ahol Molly-t szabadon engedhetem a nélkül, hogy bárki megszólná, vagy esetleg ahol autók járkálnának. Hát úgy durva háromnegyed óra keresés után végülis eredmény született. A régi cseresznyés felé a temetőtől nem messze, van egy út, ami kivezet a földekre, és sehol a környéken valami zavaró tényező, így hát kineveztem az újdonsült futkározó területünké. Bár fele akkora sem mint a régi volt és fele olyan se jó, mivel itt nem lesz magas fű nyáron és tavasszal, mint a régi helyen ( és Molly kutyám imádja a magas füvet). Egy előnye van, itt talán lényegesen lecsökken a kullancscsípés veszélye. Mindenesetre, nem lesz rossz séta helynek, majd amint jobb idő lesz, kissé arrébb merészkedek majd, hátha megtaláljuk azt az "IGAZI"-t, a jót. :)

2 megjegyzés:

  1. annyira örvendek, hogy minden nap irsz :D
    és az utolsó előtti képed nagyon tetszik...csak hogy tudd :)

    VálaszTörlés
  2. Ideig-óráig az újdonság kedvéért fogok is írni, aztán majd jön a keményebb időszak :S
    Ennek örülők, akkor legalább nem vagyok oly kétbal kezes egy fényképezővel :D

    VálaszTörlés