2010. február 27., szombat

Sok víz folyik le még a Dunán...

... mire megtanulok rendes képeket csinálni.


A tegnap napon délután kiautóztunk az erőmű alá, ami a Dunán épült és egyik kikötőnél kötöttünk. Lehorgonyoztunk és lám nem is jártunk rosszul. Rajtunk kívül senki nem volt ott, így kedvünkre bohóckodtunk, ki ezzel-ki azzal. De általában minden tevékenység Mollyba torkollott (nem a Dunába, bár kis híján az egy darab frizbink majdnem elúszott). A kis furakodó gép azért is kiköveteli magának a figyelmet. Most én nem nagyon vettem részt az eseményekben inkább a fényképező mögött kuksoltam és kattintgattam ameddig lehetett, öcsém vagy a toronyra mászott fel, vagy a piknikező bódé tetejére, vagy egy póznára, a lényeg, hogy majomkodott :). Anyukám meg ( az ötlete volt a dunai kiruccanás) pedig Molly-t fűzte, imádja őt, bár ezt a kis malacot ki ne tudná? :)

Szeretem ezt a tavaszias időt mikor se túl hideg és e túl meleg sincs, és a szél is fújdogál, számomra ez az ideális idő, már csak a virágok és fák zöldellése  és teljes a harmónia, nekem.

                                                                                                                                        

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése