2010. február 8., hétfő

A puskacső végén van az igazság

*
*
*
Sétát ejtettem ma meg Mollyval és vendégsétálótársaink is voltak, 2 másik kutyus személyében. Én voltam velük egyedül, el lehet képzelni, hogy mentem velük pórázon. Bemutatnám akkor őket:
 Jenny, az egy éves labi lány, Molly legkedvesebb barátja akivel imád játszani.

és

Gary, a 6 éves nemtelen (amúgy kan :P) beagle, az utcában lakó egyik szomszéd kutyusa, akit 2 havonta elviszek néha sétízni, ha olyan az idő.

Jó kis találkozásom volt ma a vadászokkal  A lesről a vadász látott engem, meg a kutyákat, elkezdett durrogtatni a puskájával. Visszafele menet jön szembe velem egy autó, kiszáll belőle egy pasas- vadász volt. Elkezdi mondani, hogy ezen a területen nem szabad elengednem a kutyákat, maximum pórázon sétáltathatom őket. Mert ha nem bármikor lelőhetik őket a kollegái.  Erre kérdem, hogy abszolút a behajtani tilos tábla előtt sem szabadna elengedni? Mert ott még nem láttam vadat. Azt mondja, hogy nem, rá kérdeztem, hogy a falu parkjában szabad-e már szabadon engedni a kutyát, hogy ott se, mert meghajtsa a vadat. Azt mondja tudja ő, hogy a kutyának kell a mozgás, de ne vigyem falun kívülre. Nem igaz már... több mint fél éve oda járok sétálni, mind a parkba, mind a földekre a határban, és mások is. Pont én rajtam akadnak fent. 
Megkérdem tőle, akkor hová vigyem a kutyát, errefel a válasza, hogy maradjon a telkünkön vagy bent a faluban (ahol autók, meg emberek vannak és lehetetlen a kutyát szabadon engedni) És hozzáteszem a telkünk végén is nyulak, meg őzek járkálnak, mi van ha oda engedem ki a kutyát, akkor onnét is kilövik vagy mi?

Én elhiszem, hogy ők csak a munkájukat végzik, de nem hiszem el, hogy sehová nem lehet a kutyát kivinni. Na majd meglátom mi lesz.
Garyről nem lett egy használható képem sem :S

Lánykám legjobb barátja :) Akivel folyton verekedik :P
























































 
 
 
 
 














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése