2010. február 12., péntek

Rengeteg hó és egy kis frizbizés



2 és fél napja folyamatosan egyfolytában hullik a hó és olyan jó kis 20-30 cmes hó borít mindent. Én annyira nem örvendek ennek, de Molly kutyám annál inkább. Ma voltam feladni a jelentkezésem az egyik egyetemre ( nem volna rossz, oda menni, de azt hiszem csak álom marad), eléggé nehézkes volt az eljutás Győrbe, de végülis megment és a postán is nagyon segítő készek voltak az alkalmazottak.
Miután hazaértünk, hát nem mentem messzire sétálni, mivel ebben a hóesésben nem akartam messzire menni, így csak a hátsó kertet vettük birtokba. Boldog kiskutyám arca volt a legjobb, amikor a szűz hóba vetette magát.. és hát én is utána, hóangyalkát így is már rég csináltam  :D. Ezután egy kicsit frizbiztunk meg egy kevéskét fociztunk is (már amennyire lehet rúgni a bőrt a hóban :P).

"Ennyire szeretem a havat! "



























"Vigyázz!"

















"Kész!"













"Hopp!"



























2 megjegyzés: